Knjižnica

Radno vrijeme knjižnice

DAN U TJEDNU RADNO VRIJEME
  ponedjeljak 8:00 – 14:00
  utorak 8:00 – 14:00
  srijeda 10:00 – 16:00
  četvrtak 8:00 – 14:00
  petak 8:00 – 14:00

Knjižničarka: Marta Lončarević

e-Lektire

Na ovim stranicama cjelovita djela hrvatskih i stranih pisaca s popisa obvezne školske lektire, ali i šire, besplatno su dostupna učenicima i studentima, te njihovim nastavnicima i profesorima. Već je postavljeno oko 200 knjiga, te obilje multimedijskih sadržaja, kao što su zvučni zapisi i video materijali. Cilj projekta je na Webu objaviti SVE osnovnoškolske i srednjoškolske lektire – ukupno preko tisuću naslova!

Projekt eLektire je nastao na inicijativu Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a realiziraju ga CARNet i Bulaja naklada.

Za pristup sadržaju morate se prijaviti svojim AAI@EduHR elektroničkim identitetom, kojega ste dobili u svojoj školi ili ustanovi.

Ako ne znate koja je vaša korisnička oznaka ili zaporka, obratite se administratoru elektroničkog (LDAP) imenika vaše škole ili matične ustanove. Tko je administrator u vašoj školi možete provjeriti OVDJE.

Novosti iz knjižnice

Nastup u knjižnici Čavle

Nastup u knjižnici Čavle

Što predstavlja stablo u staroslavenskoj mitologiji? Po kome su Volosko, Mošćenička Draga i brdo Perun dobili ime? Što je zajedničko spaljivanju pusta, zvončarima i sukobu boginja Morane i Vesne? Što je zajedničko Velikom prasku i zrnu pijeska kojega je progutao bog...

Mjesec hrvatske knjige 2024.

Mjesec hrvatske knjige 2024.

Čitanje je idealan prostor za vježbu empatije.Stoga smo na našim radionicama za druge, treće i četvrte razrede održane 15. 10., 18. 10. i 24. 10. upoznali svijet slijepih kroz ilustriranu knjigu Tomasza Malkowskog, Kamil koji gleda rukama s ilustracijama Joanne...

Muzej staroslavenske mitologije

Muzej staroslavenske mitologije

Svaki narod ima svoje mitove – „priče o postanku svijeta i čovjeka, o prirodnim pojavama i silama koje su pretvorili u zamišljena, natprirodna bića koja su postala jezgrom njihova božanskog i religijskog shvaćanja, pa su ih počeli zamišljati kao …

Skip to content